A reklámok hatása a szexre

 

Engem igenis bosszant, ahogy a média manipulatív módszerei eltorzítják, és tömegekhez szóló befolyásukkal rejtett, nem tudatos módon segítik felcseréltetni a női és férfi szerepeket.

A reklámokban a nők lakást festenek, edzés után egy jó frissítő ital reményében szétrúgják a falat, fejfájástól marcangolt dühükben a főnökük orra alá csapják az elintézésre váró aktahalmazt. Miközben a férfiak helyes, tortakrémes köténykében sütnek-főznek, majd kipróbálják a legújabb széles spektrumú mosogatószert, melynek egyetlen cseppje a felhalmozott koszos edényt csillogóvá varázsolja.

Az újságokkal is ugyanez a helyzet. A nők fúrógépet reklámoznak, vagy talpig munkásruhában kertet ásnak, míg a pasik a lakás minden zugát igyekeznek antisztatikus tisztítókendővel és 100%-osan antibakteriális tisztítószerrel megszabadítani az utolsó elvetemült kórokozótól.

Félreértés ne essék, nem az ellen van kifogásom, hogy a férfiak ne segítsenek a nőknek, vagy fordítva. Egyáltalán nem gondolom, hogy a nők, miután hazaesnek a napi munkából, este süssenek, főzzenek, takarítsanak, miközben párjuk a tévé előtt jól megérdemelt esti sörét kortyolva szurkoljon, hogy mikor lesz végre vacsora.

SŐT! Igenis, a mai rohanó világban, tessék kivenni az otthoni feladatokból is azt a részt, mely akár hallgatólagosan, akár a megbeszéltek szerint még a nap végén otthon vár ránk.

Ha közösen végezzük az esti teendőket, hamarabb jön el, és hosszabb lesz az egymásra szánt közös, MI IDŐNK.

Ha párunk mindent megtett annak érdekében, hogy a ,,közös idő” tényleg kellemes és hosszú legyen, ne hárítsunk egy gyors puszi kíséretében a klasszikus ,,annyira fáj a fejem, majd holnap” ősi, bevált mondattal.

Természetesen tényleg fájhat a fejünk. Na de minden este? A másik sem hiszi el, és persze hogy kételkedni kezd. Először talán magát hibáztatja, majd a többszöri elutasítás után már visszahúzódik, mert tart attól, hogy közeledésére újabb és újabb elutasítás lesz a válasz.

És kérem, itt jön a média ereje!

Mert akár hiszik, akár nem, a fentebb említett reklámok is nagyban segíthetik a férfiak gondolatvilágát annak a hamis képzetnek az irányába tolni, hogy nem elég férfiasak. Ahogy a reklámokban szerepet cserélnek a nemek, úgy az ágyban is.

Majd a nő megmondja, hogy mikor kezdeményezhet a férfi. Melyik férfi ne rettenne meg ettől, és húzódna vissza?

Hölgyeim!

Felejtsük el azt a bizonyos fejfájós mondatot, és engedjünk párunk közeledő kérésének! Hagyjuk, hogy becserkésszen, és hagyjuk magunkat elcsábítani.

Lehet, hogy még a fejfájásunk is el fog múlni?

Hivatkozás az őrizd a szerelmet cikkére


Nyomtatás   E-mail

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés